تبلیغات موثر 

مشتری را از خودتان بدانید یا بهتر است بگوییم که خودتان را از مشتری بدانید ، شما در تبلیغات باید سطح خود را هم سطح مشتری های خود قرار دهید به نحوی که مشتری کاملا احساس کند در تیم شما است و به شما کاملا مطمئن شود. هیچ وقت به مشتری های خود فخر فروشی نکنید و از بالا مشتری های خود را نگاه نکنید که احساس بدی را منتقل نکنید. اگر مشتری شما یک مکانیک است سعی کنید مانند یک مکانیک از فاز قدرت بازو با او صحبت کنید یا اگر مشتری شما یک کارگر ساختمانی است سعی کنید با او به گونه ایی برخورد کنید که متوجه بشود شما از زحمات او در کار خبر دارید و می دانید که او بسیار زحمت کش است.

همین رعایت موضوع ساده باعث میشود که مشتری با شما همزاد پنداری کند و محصول شما را برای رفع نیاز های خودش انتخاب کند.

 

منبغ :تبلیغات اثرگذار