کمک در فروش اینترنتی

بهینه سازی خرید و فروش اینترنتی

۲ مطلب در آذر ۱۳۹۹ ثبت شده است

فروش محصولات اینترنتی

راه اندازی فروشگاه در سایت های فروشگاهی

بنده به عنوان فعال در حوزه ی کسب و کار برای فروشگاه هایی که نمیخواهند هزینه های گزاف راه اندازی سایت را بپردازند یا اینکه دوست ندارند در استرس همیشگی مشغول فروش و بازاریابی در شبکه های اجتماعی شوند ، پیشنهاد می‌کنم که در سایت های فروشگاهی که قابلیت چندفروشندگی را دارند عضو شوند و با دریافت پنل مخصوص فروشگاهی خود ، یک فروشگاه کاملا مجزا برای خود درست کنند.

از مزایای این روش نسب به دو روش بالا باید به حذف هزینه های اولیه اشاره کرد ، چون شما معمولا هیچ هزینه ایی برای اجاره هاست یا دامنه در این فروشگاه ها نمی پردازید و به رایگان میتوانید فروشگاهی در بستر اینترنت راه اندازی کنید. مزایای دیگر این روش نسب به شبکه های اجتماعی این است که شما استرس این را نخواهید داشت که ممکن است فروشگاه شما یک شبه از بین برود زیرا معمولا سایت های فروشگاهی که به این صورت فعالیت میکنند از هسته های قدرتمندی استفاده میکنند که شما را از هرگونه هک و نا امنی در امان قرار می دهد علاوه بر بحث امنیت ، این سایت ها به دلیل اینکه در داخل ایران فعالیت میکنند کاملا تابع قوانین کشور هستند و عملا شما هیچ وقت نخواهید دید که سایت فروشگاهی در ایران فیلتر شود و از ادامه ی فعالیت آن جلوگیری شود ، پس با خیال راحت می توانیم در این سایت ها فروشگاه های خودمان را راه اندازی کنیم.

 

منبع : فروش محصولات در اینترنت

 

 

موافقین ۰ مخالفین ۰

ساخت فروشگاه رایگان

یک سایت خوب هست که می توانید توش یک فروشگاه اینترنتی رایگان بسازید ولی این فقط یک فروشگاه اینترنتی معمولی نیست . 

در صورتی که همه این فروشگاه های ساده که افراد می سازند بسیاری از خدمات را ارائه نمی دهد ولی در بازار آنلاین تک دیل همه این خدمات با کمترین هزینه برای شما انجام می شه .

 

 

فروشگاه های اینترنتی برای تمام کسب و کارها لازم و حیاتی شده پس هرچه سریعتر به این روند خودمان را وفق بدهیم زودتر به بهره بری می رسیم .

 

موافقین ۰ مخالفین ۰