کمک در فروش اینترنتی

بهینه سازی خرید و فروش اینترنتی

۱۳ مطلب در آبان ۱۳۹۶ ثبت شده است

مزایده آنلاین

مزایده آنلاین با هیجان و بازده بالا 

در مزایده هیجان شرط اول است و دلیل پیشی گیری فروش در مزایده اینترنتی  این است که شرکت کنندگان از هیجان بالایی برخوردار می شوند و همان طور که تحقیقات نشان داده ریسک که عامل مسری است 
مزایده گذار هم می تواند خودش این عامل هیجان را ایجاد کند و چگونگی آن را برای شما در این مطلب توضیح خواهم داد . 
در مرحله اول نکاتی که در سایر مطالب نیز نوشتم را دوباره تکرار می کنم که از قلم ندازم . 

-استفاده از عکس مناسب .
-استفاده از قیمت پایین برای شروع.
 
خوب حالا به نا گفته های این بازی می پردازم . اول از همه استفاده از کلمات مناسب است که بتواند مشتر و حتی موتور های جستجو را به سمت مزایده شما روانه کند .(موتر ها جستجو زمان بر هستند تا مزایده شما را ذخیره کنند پس اگر لازم بود آن مزایده را تمدید نمایید .)
در مرحله بعدی پس از ایجاد مزایده آن را در شبکه ها اجتماعی  از جمله تلگرام به اشتراک بگذارید تا سایر افرادی که از دید شما هم مشتر می شوند به سمت مزایده آنلاین شما بیاین . 

موافقین ۰ مخالفین ۰

خرید و فروش

خرید و فروش

خوبه که همیشه شنیدن  اسم خرید و فروش یاد کاسبی و بازار می افتیم در واقع خرید و فروش اینترنتی نیز نوعی بازار مجازی است .امروزه در کشور های پیشرفته دنیا خرید و فروش اینترنتی از بازار حقیقی پیشی گرفتن و خوب واقعا نسب به زمان محدودی که جامعه امروز ایجاد کرده بهترین راه خرید و فروش از نوع اینترنتی باشد .
شاید فکر کنید بازهم تکرار مطالب گذشته را برای شما بازگو می کنم که در واقع این طور نیست این بار از بازاز گشایی فروش در اینترنت می نویسم تا شاید در کسب کار شما تاثیر گذار باشد .
کم و بیش با این مغوله همه آشنا هستند و می دانیم که شما می توانید به راحتی و بدون واسطه محصولات خود را در اینترنت به نمایش بگذارید و هم تبلیغات مجانی داشته باشید و هم کسب در آمد نمایید . بسیار از سایت ها خرید و فروش مناسب در اینترنت هستند که شما می توانید در حال حاضر به صورت مجانی شروع به کار کنید و خوشبختانه این وب سایت ها از کیفت و نام خوبی برخوردار هستند و از همه مهمتر این است که لطفا در از عکس های مناسب برای محصولات خود استفاده کنید . 
بازهم یکی دیگر از قابلیت های وب سایت تک دیل فروش عمده محصولات است اگر شما هم فروشنده یا تولید کنند هستید و خواهان ایجاد مزایده عمده  آنلاین محصولات خود هستید به این سایت مراجعه نمایید .

موافقین ۰ مخالفین ۰

مزایده اینترنتی

برسی خرید و فروش در مزایده اینترنتی از این جا شروع کنیم که همیشه راه های زیاد برای پیدا کردن وب سایت مزایده آنلاین خوب وجود داره که از همه مهم تر این فاکتور ها میزان پیشنهاد پزی این وب سایت ها است . به این معنی که اگر شما جنس مناسب (این خیلی مهم است) که مطابق سلیقه جامعه باشه و قیمت شروع شما بهتر است پایین باشه اگه به سایت ای بی سر زده باشید معمولا مزایده های خوب با قیمت پایان شروع به کار می کنند که با بزخورد خویی برسند حالا اگر وب سایت قابلیت تمدید را داشته باشه شما می توانید از این اهرم در زمان مناسب استفاده کنید و مشتری ها را با خود همراه کنید . اگر شما داری یک جنس خواست باشید که در جای دیگری برای فروش آن نیست به زودی شما به سود خوبی خواهید رسید ولی هیچ وفت در مزایده اینترنتی عجله کرد .
در این مورد پیشنهاد شخصی من وب سایت takdeal.com
موافقین ۱ مخالفین ۰

بیشتر درباره مزایده

ّمزایده اینترنتی همونطور که در پست اول هم توضیح دادم روشی جدید برای فروش کالاها التبه در ایران چون در سایر کشور ها این روش مرسوم بوده و امروز مزایده های اینترنتی راه خود را به بازار ایران گشوده اند پس باید بیشتر از این ها با آن آشنا بشویم . 

بسیاری از وب سایت های غیر واقعی در ضمینه مزایده آنلاین با ایجاد وب سایتی همانند یک مزایده اینترنتی خود را در این قالب اما دروغین جا داده اند چون این وب سایت ها در زمان ثبت نام از کاربران پول می گیرند که این مضوع کاملا غلط می باشد و هر پیشنهاد را با اعمال هزینه انجام می دهند در صورتی که در دنیای واقعی هم هیچ کس تا اتمام مزایده محکوم به پرداخت هزینه نمی باشد . همه این ها را برای شما گفتم که شما را به مزایده های واقعی آشنا تر کنم و افکار منفی از این که همه این ها دروغ است را از شما دور کنم شما باید آگاهانه به سمت خرید و فروش در مزایده اینترنتی بروید نه چشم بسته به سمتی بروید که دیدگاه شما را برای همیشه نسبت به این روش عوض کند .

موافقین ۰ مخالفین ۰

عمده‌فروشی با مزایده

عمده‌فروشی در مزایده، فروش کالا یا اجناس به به صورت مزایده برای خرده‌فروشان، کاربران صنعتی، بازرگانی، نهادی، یا دیگر کاسبان حرفه‌ای، یا به دیگر عمده‌فروشان و خدمات مرتبط است. بطور کلی، عمده‌فروشی، فروش کالا به هر کس و به هر مقدار به استثنای مصرف‌کنندهٔ نهایی می‌باشد. عمده‌فروشی در مزایده دارای اهداف تجاری است و عموماً با مقادیر بزرگ معاملات سروکار دارد. علاوه بر این عمده‌فروشان وظیفه ارتباط تولیدکننده و تامین‌کننده را بر عهده دارند.

عمده‌فروشان غالباً به مونتاژ، مرتب‌سازی، و درجه‌بندی فیزیکی کالاها در قالب بخش‌های بزرگ می‌پردازند. آن‌ها پس از تقسیم فله‌های کالا، به بسته‌بندی و توزیع مجدد کالاها در قالب بخش‌های کوچکتر می‌پردازند. در حالی‌که عمده‌فروشان بیشتر کالاها معمولاً از مکان‌های مستقلی کارشان را پی می‌گیرند، بازاریابی عمده‌فروشی برای مواد خوراکی می‌تواند در بازارهای مشخص عمده‌فروشی دنبال شود که همهٔ معامله‌کنندگان در آنجا جمع می‌شوند. بطور سنتی عمده‌فروشان به بازارهایی که بدان محصولات را عرضه می‌کنند نزدیک‌تر هستند تا به منبعی که از آن محصولات را دریافت می‌کنند.

توزیع‌کننده مترادف با عمده‌فروش نیست. همه عمده‌فروش‌ها توزیع‌کننده به شمار می‌آیند، اما همه توزیع‌کنندگان عمده‌فروش نیستند. به عبارت دیگر برخی از خرده‌فروشان و تولیدکنندگان خودشان عمل توزیع‌کنندگی عمده‌فروش را انجام می‌دهند. تفاوت خرده‌فروشی با عمده‌فروشی در این است که خرده‌فروش عموماً کالا را به مصرف‌کننده نهایی می‌رساند و در مقایسه با عمده‌فروش اهداف و برنامه تجاری مفصلی ندارد و با مقادیر بزرگ معاملات نیز سروکار ندارد. 

به طور مثال در یکی از مزایده های وب سایت تک دیل در مورد فروش عمده سرپیچ است دقت کنید .

موافقین ۱ مخالفین ۰

تفاوت مناقصه با مزایده

مناقصه اینترنتی نوعی است از روشی برای خرید کالا یا خدمات که تمامی پیشنهادهای رسیده در یک زمان و در حضور پیشنهاد دهندگان بررسی شده و پایین‌ترین قیمت قبول می‌گردد.

"مناقصه" فرآیندی است رقابتی برای تأمین کیفیت مورد نظر (طبق اسناد مناقصه) که در آن تعهدات موضوع معامله به مناقصه گری که کمترین قیمت را پیشنهاد کرده باشد، واگذار می‌شود و مناقصه برای دسترسی به دو مولفه اساسی در خرید کالا و خدمات، به اجرا گذارده می‌شود.

تفاوت مناقصه با مزایده اینترنتی در این است که جای خریدار و فروشنده عوض می‌شود: در اینجا خریدار تقاضای خود را برای کالا یا خدماتی اعلام می‌کند و فروشندگان پیشنهاد قیمت فروش را اعلام می‌کنند و این قیمت برای بدست آوردن معامله مرتبا کاهش می‌یابد. در پایان پایین‌ترین قیمت برنده مناقصه خواهد بود.

موافقین ۱ مخالفین ۰

فکر های جدید در فروش

بازاریابی شبکه‌ای یا بازاریابی چندسطحی در مزایده اینترنتی ، نوعی شیوهٔ فروش در مزایده است که در آن افراد محصولات و کالاهای خود را بدون تبلیغات و بدون واسطه به فروش می‌رسانند یکی از این روش ها این است که مزایده های خود را به اشتراک بگذارید ،  و مشتریان پس از خرید در صورت تمایل می‌توانند محصولات کمپانی را بازاریابی کنند و سود بگیرند. درآمد در بازاریابی شبکه‌ای هم در ازای فروش مستقیم کالا و هم در ازای فروش از طریق زیرمجموعه کسب می‌شود.

در بازاریابی شبکه‌ای، بازاریاب‌ها بصورت «تبلیغات کلامی» یا «تبلیغات چهره به چهره» اقدام به فروش محصولات کمپانی می‌کنند. 



موافقین ۱ مخالفین ۰

جزییات را جدی بگیرید

عکس می توانند هزاران کلمه باشد

در فروش اینترنتی یک عکس می توانند هزار کلمه را در خود جا بدهد و باعث رونق در خرید و فروش بیشتر سایت ها برای نمایش صحیح به شما بیشنهاد می کنند عکس را بصورت افقی بگیرد . از استفاده عکس های اینترنتی (قرار گرفته شده در فضای مجازی ) بشدت خوداری کنید چون هم مخاطبین ممکن است متوجه آن  شوند که این عکس محصول اصلی نیست پس از اعتماد به شما کم می شود و تمام نقشه های فروش شما را به آب می دهد . فروشنده موفق برای هر عمل خود برنامه ریزی می کند .

موافقین ۱ مخالفین ۰

برسی قبل از مزایده

مزایده خود را مدیریت نمایید 

بهترین راه حل افزایش فروش برای شما در مزایده ها مدریت صحیح و با در نظر داشتن زمان برای فروش های شما است . به طور مثال اول برای فروش در وب سایت تک دیل در قسمت لوازم الکتورنیکی جستجو نمایید و مشاهد تغییرات آخرین پیشنهاد ها را در نظر بگیرد و حال با دیدن جدید ترین لوازم الکتورنیکی این وب سایت حالا شما از آخرین تغییرات در این بازار مطلع شده اید پس بهتر است اقدام به خرید و فروش با ایجاد مزایده آغاز نمایید و با صرف زمان در این کار کم کم به بازار این  وب سایت راه پیدا می کنید و فروشنده حرفی خواهید شد .
بسیار از این اقدامات مشابه برای افرایش فروش محصولات شما می تواند شما را به اهداف فروش خود برساند اما همیشه در نظر داشته باشید بازار اینترنتی نیاز به مقاومت در فروش دارد در مزایده ها زمان به کمک شما می آید و شما به بهترین قیمت اقدام به فروش محصولات که هیچ کس شاید فکر نمی کرد به فروش برسد را می نمایید .

۱ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰

نگرش در مزایده

راحل مناسب خرید و فروش 

همیشه فکر میکنیم براى یک معامله ( خرید و فروش) باید کلى تخفیف بگریم یا در اصطلاح چونه بزنیم، یا نه پس سودیى نکردیم. ولى چرا اگه واقعاً کالایى به بهاى خوبى در معرض فروشه !❌ راه دیگر هم براى معامله هر دو طرف خریدار و فروشنده در معامله برنده باشند هست.☝🏼️در خرید و فروش مزایده اى بازنده اى ندارده، بلکه برد برد براى دو طرف را به ارمغان دارد👏🏼
براى خرید و فروش اجناس(نو-کارکرده) و املاک خود بصورت مزایده و رایگان به سایت 
موافقین ۰ مخالفین ۰