کمک در فروش اینترنتی

بهینه سازی خرید و فروش اینترنتی

۷ مطلب در آذر ۱۳۹۶ ثبت شده است

فروشگاه حراجی اینترنتی

فروشگاه حراجی اینترنتی 


امروز نوع کسب و کار ها فضایی ایجاد کرده که مردم جامعه را بسمت نو گرایی و روش های نوین خرید و فروش برساند یکی از این روش ها حراجی اینترنتی است که بسیار محبوب شده البته باید در نظر داشته باشیم که هر نام حراجی ضامن کیفیت نیست ولی باید به دنبال فضا مناسب برای حراجی ها گشت .
شما هم می توانید در این حراجی اینترنتی  کالای خود را به فروش برسانید . بسیار از افراد به فکر استفاده این نو روش در کسب و کار خود افتاده اند که از نظر من بسیار مناسب و صحیح است . 
زمان محدود در رقابت در خرید کالا بسیار باعث ایجاد اشتیاق در خریدار و حفظ سود تضمین شده برای فروشنده می شود .

موافقین ۰ مخالفین ۰

خرید اینترنتی

خرید اینترنتی

یکی از رایجترین مسائل امروزی خرید اینترنتی آسان اینترنتی شده چه مستقیم چه غیر مستقیم از فروشگاه های اینترنتی  که امروز تعداد آنها بسیار زیاد شده .

هم ما دوست داریم با فن آوری نو پیش روی داشته باشیم از گرفتن تاکسی یا پیک گرفته تا سفارش غذا یا خرید اینترنتی پس این مضوع به شکل دیگری در جامعه امروز گرفته تا بتواند کار ما را هم راحتر و هم به سرفه تر نمایید ما در هر محله ای بسیار فروشگاه ها مختلفی را می بینیم ولی سعی می کنیم از وب سایت های معتبر اینترنتی خرید بکنیم چون بدون لمس جنس باز هم از این خرید راضی تر خواهیم بود شاید خود این شکل خرید و فروش برای ما جالب است . شاید در بازه زمانی طولانی می توانیم با خیال راحت در منزل بنشینم و تصمیم بگیرم چه چیزی در حال حاضر برای ما مناسب است و از خرید های هیجانی کم کنیم .در هر صورت در این مورد هم باید بسیار دقت کنیم که از چه کانالی خرید می کنیم .

خرید اینترنتی 

موافقین ۰ مخالفین ۰

فروش آثار هنر

انواع گالری ها

گالری کورنلیس ون جیئست، ویلم ون هاشت، 1628. گالری عکس خصوصی به عنوان پیشگام اولیه موزه مدرن.
اصطلاح برای هر دو گالری عمومی استفاده می شود که موزه های غیر انتفاعی یا دولتی هستند که مجموعه های گوناگون هنری را نمایش می دهند. از سوی دیگر، گالری خصوصی به شرکت های تجاری برای فروش هنر اشاره دارد. با این حال، هر دو نوع گالری ممکن است نمایشگاه های مسافرتی یا نمایشگاه های موقت را شامل می شود، از جمله هنری که از جای دیگر گرفته شده است.

به طور گسترده ای، در استفاده از آمریکای شمالی، گالری کلمه تنها اغلب یک گالری خصوصی را نشان می دهد، در حالی که یک گالری عمومی احتمالا به عنوان یک موزه هنر شناخته می شود. در استفاده از بریتانیا و کشورهای مشترک المنافع، گالری کلمه به تنهایی شامل یک گالری عمومی می شود، در حالی که یک گالری خصوصی یا تجاری با استفاده از این اصطلاحات متمایز می شود و موزیک تنها به معنای اشاره به موسساتی است که مجموعه ای از آثار تاریخی، باستان شناسی یا علمی دارند، به جای هنر خوب.

گالری در موزه ها
اتاق های موزه هایی که در آن هنر برای مردم نمایش داده می شود، اغلب به عنوان گالری ها نیز نامیده می شود، به عنوان مثال، اتاق هایی برای هنر مصری مصری که اغلب به نام گالری مصر نامیده می شوند، می باشند. که شامل فروش تابلو ها و فرش های نفس است .

گالری معاصر
مقاله اصلی: گالری هنر معاصر
گالری اصطلاح معاصر معمولا به یک گالری خصوصی تجاری سودآور اشاره دارد. این گالری ها اغلب با هم در مراکز بزرگ شهری جمع شده اند. شهرهای کوچکتر معمولا حداقل یک گالری دارند، اما آنها ممکن است در شهرها یا روستاها یافت شوند،

گالری های هنری معاصر معمولا بدون اتهام به عموم مردم می روند. با این حال، برخی از آنها نیمه خصوصی هستند. آنها معمولا با به دست آوردن بخشی از فروش هنر؛ از 25٪ تا 50٪ معمول است. همچنین بسیاری از گالری های غیر انتفاعی یا جمعی وجود دارد. بعضی از گالری ها در شهرهای مانند توکیو هزینه هنرمندان را در هر روز هزینه می کنند، هرچند در بعضی از بازارهای بین المللی هنرمندان عجیب و غریب است. گالری ها اغلب نشان می دهد انفرادی دارند مدیران اغلب نشان می دهد گروهی که چیزی در مورد یک موضوع خاص، روند هنر و یا گروهی از هنرمندان مرتبط می گویند. گالری ها گاهی اوقات هنرمندان را به طور انحصاری به نمایش می گذارند، به آنها فرصت می دهند تا به طور منظم نمایش دهند.

تعریف گالری نیز می تواند شامل تعاونی هنرمند یا فضای هنری باشد که اغلب (در آمریکای شمالی و اروپای غربی) به عنوان یک فضایی با فرآیند مأموریت و انتخاب دموکراتیک تر عمل می کند. این گالری ها معمولا هیئت مدیره و یک کارمند داوطلب یا پشتیبانی کننده پرداخت می کنند که توسط کمیته انتخاب می شوند و یا نشان می دهند یا برخی از روش های مشابه برای انتخاب هنر که به طور معمول به پایان نرسیده است.


موزه هنر دانشگاه تارتور قدیمی ترین موزه استونی است.
موزه ها و گالری های هنری دانشگاه مجموعه ای از هنر را تشکیل می دهند که توسط انواع مدارس، دانشکده ها، کالج ها و دانشگاه ها توسعه داده می شود، متعلق به آنها است. این پدیده در غرب و شرق وجود دارد و این یک عمل جهانی است. اگر چه تا حد زیادی نادیده گرفته شده است، بیش از 700 موزه هنری دانشگاه در آمریکا تنها وجود دارد. این تعداد، در مقایسه با سایر موزه های هنری، باعث می شود موزه های هنری دانشگاه شاید بزرگترین مجموعه موزه های هنر در کشور باشد. در حالی که اولین مجموعه از این مجموعه ها می تواند به مجموعه یادگیری هایی که در آکادمی های هنر در اروپای غربی ایجاد شده است، در حال حاضر اغلب با مراکز آموزش عالی همه نوع ارتباط برقرار کرده و در آن قرار دارند.

به گالری های اینترنتی و مزایده های فروش آثار هنری در فضای مجازی گالری مجازی و یا اینترنتی می گویند که در محطی به صورت مجازی برای عموم قابل رویت است 

منبع :
موافقین ۰ مخالفین ۰

حراجی آنلاین

تفاوتی بین حراجی و مزایده نیست و حراجی می تواند مزایده باشد یا نباشد در صورتی که در باره مزایده تکلیف روشن است پس این دو کلمه هم بازی هستند ولی در کل یکی نیستند خوب شد به این موضوع پرداختیم . 

یک حراجی آنلاین می تواند مزایده نیز باشد بله این درسته ما بیشتر کلمه حراجی را از قدیم در مورد مزایده ها داشتیم ولی در واقع یک حراجی می تواند به شکل حراج نیز باشد پس حتما مزایده نیست ولی عموما مزایدات را حراجی می گویند .


موافقین ۰ مخالفین ۰

فروش

فروش در اینترنت

خرید اینترنتی

در این نوع فروشگاه که بعد از به وجود آمدن اینترنت پا به عرصه وجود گذاشت، فروشنده لیست و مشخصات کالاهای خود را در سایت قرار می‌دهد و خریدار پس از مراجعه به این سایت و مطالعهٔ مشخصات و ویژگی‌های کالا، نسبت به ثبت سفارش خرید از فروشگاه اقدام می‌کند. این سفارش‌ها پس از بررسی و تأیید نهایی توسط مسئولان سایت با توجه به نوع کالا و حجم و وزن آن توسط پیک موتوری، پست یا باربری به آدرس سفارش‌دهنده ارسال می‌شود و وجه کالا به روش‌های مختلف قابل پرداخت می‌باشد. امروزه تجارت الکترونیک در سر تا سر دنیا بسیار رواج پیدا کرده است.

اغلب پرداخت در این فروشگاه‌های اینترنتی به وسیله ابزارهای پرداخت الکترونیک قابل انجام است. کارت‌های پرداخت الکترونیک، چه بصورت مجازی (فقط قابل استفاده در فضای اینترنت) و چه به صورت فیزیکی اغلب قابل استفاده در چنین محیط‌هایی هستند. البته فروشگاه‌های اینترنتی محلی معمولاً قابلیت تحویل پول در هنگام دریافت کالا را نیز دارند، ولی در خریدهای اینترنتی جهانی معمولاً چنین امکانی فراهم نیست.

فروشگاه‌های موفق اینترنتی معمولاً ابتدا باید اعتماد مشتری را جلب نمایند تا به موفقیت دست بایند. بهترین قیمت همراه با کیفیت عرضه باید واقعی باشد. زیرا مشتریان در فضای مجازی به راحتی هر فروشگاهی را با دیگران مقایسه می‌کنند و تا به آن اطمینان نکنند دست به خرید نمی‌زنند.

خرید اینترنتی در جهان روز به روز به صرفه تر و مناسبتر از گذشته شده و اجازه مقایسه قیمت/کیفیت و خدمات کالا را به مصرف‌کنندگان می‌دهد. بدین ترتیب رضایت مشتریان بیش از پیش شده و اغلب ترجیح می‌دهند خرید خود را از اینترنت انجام دهند. در خیلی از موارد حتی خریداران کالای خود را در فروشگاه‌ها انتخاب و سپس آن را از اینترنت خریداری می‌کنند چون به صرفه تر خواهد بود. در برخی از نقاط جهان مانند آمریکا فروشهای اینترنتی از فروشهای حضوری پیشی گرفته است و این امر عرضه‌کنندگان را برآن داشته است که علاوه بر عرضه فیزیکی کالا/خدمات خود، عرضه اینترنتی را هم یکی از ملزمات خود بدانند.

فروش در حراجی 

بهتر است برای شما مثال از شکار یک شکارچی بزنم . فروش برای یک فروشنده مثل شکار می ماند پس شما یک شکارچی هستید و محصول شما تومه است و ابزار های فروش اینترنتی قلاب یا صلاح شما در فروش است .
مزایده یک روش برد برد در خرید و  فروش شما است پس بیشتر از این بستر نوع استفاده کنید شاید تاکیید من به دلیل اطلاعات جامع من از این معقوله است که باعث شده بسیار به این مضوع تاکیید کنم .

هر شخصی که بالاترین قیمت را تا آخر حراج پیشنهاد کرد، برنده حراج می شود ، حراجی آنلاین روش برد برد در خرید و فروش می باشد .

منابع



 

موافقین ۰ مخالفین ۰

فروش املاک

مزایده املاک

شما در هر کشور جهان اول را که نگاه کنید کی از بهترین روش های فروش ملاک در مزایده اینترنتی املاک می باشد .اما متاسفانه این روش در ایران بسیار کم اهمیت و بدون استفاده است و این بدلیل عدم اطلاعات مردم ما است .
من به شما پیشنهاد می کنم این روش را در فروش املاک خود مخصوصا املاک خاص در نظر بگیرد .
بار دیگر از مزایده املاک آنلاین در وب سایت تک دیل برای شما یک پیچ که توضیحات آن من را جذب کرد را معرفی می کنم که شما می توانید بیشتر با ابن موضوع آشنا بشید .
لینک :https://www.takdeal.com/real-estate-auctions
موافقین ۰ مخالفین ۰

بازاریابی صنعتی

بازاریابی صنعتی به عنوان آن دسته از عملکردها و فعالیتهای تجاری و بازرگانی تعریف شده‌است، که فرایندهای مبادله را بین تولیدکنندگان و مشتریان سازمانی تسهیل می‌کند. ماهیت بازاریابی صنعتی را می‌توان، خلق ارزش برای مشتریان به وسیله ارائه کالاها و خدماتی دانست که نیازهای سازمانی و اهداف آنها را تحقق می‌بخشد.

به تعریفی جامع، فرایند کشف، ترجمه خواسته‌های مشتریان صنعتی و نیازها و الزامات آنها به محصولات و خدمات ویژه جهت ارتباط مؤثر شیوه‌های توزیع، قیمت‌گذاری، خدمات پس از فروش، متقاعد کردن بیشتر و بیشتر مشتریان برای استفاده مستمر از این محصولات و خدمات را بازاریابی صنعتی می‌نامیم. این نوع بازاریابی در مقایسه با بازاریابی صنعتی تفاوتهایی دارد که اینگونه می‌توان بدان اشاره کرد. اول اینکه گرچه در بازاریابی صنعتی همانند بازاریابی کالاهای مصرفی، نیاز به شناخت بازارهای هدف و تشخیص نیاز این بازارها و طراحی محصولات و خدمات مناسب برای تأمین خواسته‌های بازار وجود دارد، ولی باید توجه کرد که در مقایسه با بازاریابی مصرفی، بازاریابی صنعتی در حوزه مدیریت عالی قرار دارد.

در بازاریابی صنعتی نقش خصوصیات و ویژگیهای محصول خیلی مهم و حیاتی است و عرضه‌کنندگانی که خصوصیات مورد نظر مشتریان را تأمین نکنند مورد انتخاب قرار نخواهند گرفت. در مقایسه با بازاریابی مصرفی، قیمت در بازاریابی صنعتی نقش جداگانه‌ای دارد. در بعضی موارد مشتریان صنعتی حاضرند قیمت بیشتری دهند ولی در عوض از تحویل به موقع و کیفیت محصولات خدمات اطمینان حاصل کنند و حتی در موارد دیگری مثل مناقصه‌های خرید نقش قیمت پراهمیت‌تر می‌شود. در بازاریابی صنعتی، بازاریاب باید به این نکته واقف باشد که تقاضای کالاهای صنعتی از تقاضای مصرف‌کننده نهایی ناشی می‌شود، یعنی تقاضا برای یک محصول بستگی به نحوه استفاده از آن در ارتباط با محصولات دیگر دارد. گاهی بازاریاب صنعتی سعی می‌کند با تبلیغات، تقاضای مشتری نهایی را تحریک کند تا تقاضا برای کالاهای صنعتی خودرا افزایش دهد.

بازار یابی تک به تک از این فر آیند با هر نامی که یاد شود مفهوم پشت آن ایجاد و مدیریت بر رابطه فردی با تک تک مشتریان است. البته این رابطه شامل یک سری تعاملات است و مفهوم گذر زمان در آن نهفته است؛ لذا بجای نمونه برداری از مشتریان با کمک سه نوع از انواع تکنولوژی کامپیوتر یعنی پایگاه داده ها‚ تعامل و تولید انبوه سفارشی می‌تواند رابطه‌ای را برقرار سازد که بتواند ادعا کند مشتری را کاملاً می‌شناسد‚زیرا اطلاعات وی در پایگاه داده‌های فروشنده قرار دارد و لذا قادر به جوابگویی نیازهای وی است و این تعامل سر آغاز تعاملات بعدی و عمیق شدن رابطهٔ مشتر ی و شرکت است لذا از این رابطه با عنوان رابطه یادگیرنده یاد می‌کنند. نوعی بازاریابی که در آن محصولات وبرنامه‌های بازاریابی مطابق با نیازها وترجیحات فردی مشتریان سفارشی سازی می‌شود. به بازاریابی تک به تک، بازاریابی فردی و سفارشی سازی انبوه و بازاریابی تک بازار نیز گفته می‌شود. (اصول بازاریابی، فیلپ کالر، گری آرمسترانگ، ترجمه، بهمن فروزنده) استفاده گسترده از بازاریابی انبوه این حقیقت را که قرنها به مصرف کنند گان انفرادی خدمات رسانی می‌شده، مخفی کرده است. طی این قرنها به صورت سفارشی خیاط، کفاش وسازنده کابینت، کت وشلوار، کفش و اسباب و مبلمان رابرای مشتریان خود تولید می‌کرده‌اند. اما امروز فناوری جدید است که شرکت‌ها را قادر می‌سازد به بازاریابی سفارشی روی بیاورند. رایانه‌های توانمندتر، پایگاه‌های اطلاعاتی گسترده وتفصیلی، تولید با کمک ربات، سامانه تولید انعطاف‌پذیر۱ و رسانه‌های ارتباطی دو سویه‌ای نظیر ایمیل واینترنت همگی در کنار هم «سفارشی سازی انبوه» را رواج داده‌اند. سفارشی سازی انبوه فرایندی است که طی آن شرکت‌ها می‌توانند، برای طراحی محصولات وخدماتی که کاملاً نطبق با نیازهای تک تک، به صورت یک به یک از مشتریان انبوه خود سفارش بگیرد.

مزایدات صنعتی خود را در وب سایت اینترنتی ایجاد نمایید .

منبع : ویکی پدیا فارسی 

موافقین ۰ مخالفین ۰