راه اندازی سایت اینترنتی

اگر شما صاحب کسب و کاری کاملا شخصی هستید و به فکر افزایش فروش محصولات خود در اینترنتید ، میتوانید با راه اندازی سایت شخصی خودتان ، شعبه ی دوم کسب و کارتان را در فضای اینترنت به مشتریان عرضه کنید.

داشتن یک سایتی که بتوانیم در آن محصولات خودمان را معرفی کنیم در فرایند فروش محصول بسیار به ما کمک میکند و باعث می شود که مشتریان جدید به سمت محصولات ما بیایند و با فرایند کسب و کار ما بیشتر آشنا شوند.

اکثر صاحبان کسب و کار بدون علم و آشنایی با نحوه ی شکل گیری سایت ها ، اقدام به راه اندازی سایت می‌کنند و با رویای دیجی کالا شدن میخواهند سایت اول حوزه ی کسب و کار خودشان باشند.

زدن سایت هم مانند هر کار دیگری نیازمند علم و آگاهی می باشد ، شما برای راه اندازی سایت خود باید اهداف خود را یادداشت کنید و بر اساس هدف های کوتاه مدت و بلند مدت خودتان برنامه ریزی داشته باشید تا در بلند مدت حداقل دو سال بتوانید مقدار قابل توجهی از کار را طی کرده باشید. اینکه با راه اندازی سایت انتظار پیمودن راه صد ساله را در یک شب دارید خیالی باطل است ، درست است که سایت در روند فروش کالا بسیار موثر است اما این امر یک شبه محقق نمیشود ، جدا از صرف هزینه ی زمانی ، شما باید هزینه های مالی را هم درنظر داشته باشید. راه اندازی سایت مانند راه اندازی یک باب مغازه برای شما هزینه خواهد داشت هرچند که هزینه ی راه اندازی سایت از راه اندازی مغازه ی حقیقی کمتر است ، اما دلیل بر این نیست که راه اندازی سایت برای ما بدون هزینه است. سایت ما بر اساس نیازی که داریم و بستری که مدنظر داریم برای ما در اول هزینه تراشی میکند.

فرض کنید که شما صاحب تولیدی کیف و کفش هستید، برای راه اندازی سایت خود باید هزینه هایی از جمله هزینه ی هاست و آدرس دامنه اینترنتی ، هزینه ی راه اندازی سایت ، هزینه ی گرافیک و تصاویر سایت ، هزینه ی بهینه سازی برای موتور های جست و جو (سئو) و دیگر هزینه ها را مدنظر بگیرید.

هرچقدر دید شما برای داشتن سایت و فروشگاه اینترنتی وسیع تر باشد به طبع باید هزینه ی بیشتری برای سایت خود بکنید.

 

منبع :

روش های فروش محصولات در اینترنت