چگونه در اینستاگرام تبلیغ کنیم ؟

تبلیغات در اینستاگرام به صورت بصری انجام می گیرد که تاثیر به سزایی بر روی مخاطبان می گذارد. یکی از بهترین امکانات اینستاگرام ساخت یک اکانت تجاری است که به مخاطبان شما این امکان را می دهد تا با شما تماس برقرار کنند یا یک پیام متنی یا ایمیل بفرستند. این نوع تبلیغات اینستاگرام را فیسبوک، کمپانی اصلی اینستاگرام در اختیار شما قرار می دهد. اگر صفحه ی شما درحالت بیزینس (business) باشد؛ دکمه ی (promote) را در پایین هر پست می بینید. فیسبوک به شما اجازه می دهد محتوا و کمپین تبلیغاتی خود را برای جامعه ی هدف و مورد علاقه ی خود در قسمت HOME یا در استوری ارائه کنید.

 

در تبلیغات اینستاگرام می توانید هر لینک دلخواه را در تبلیغ خود قرار دهید. بنابراین امکان بازدید از سایت، خریداری محصولات، ثبت نام، دانلود اپلیکیشن و ... به راحتی برای کاربران و مخاطبان فراهم می شود. تبلیغات اینستاگرامی در میان پست و استوری کاربرانی که انتخاب کرده اید تا بخشی از مخاطبان شما با عبارت و برچسب " SPONSORD" نمایش داده می شود. نمایش یا عدم نمایش یک تبلیغ در اینستاگرام براساس قیمت و ارتباطات کاربر مشخص می شود. اما مشکل اصلی هر کاربر ایرانی در اینستاگرام این است که؛ به دلیل تحریم ها نمی توانند از این امکان استفاده کنند و باید از روش های دیگر تبلیغات بهره ببرند.

 

 

چه نوع دیگری از تبلیغات اینستاگرامی وجود دارند؟

روش های متفاوتی از تبلیغات در اینستاگرام وجود دارد. بنابراین قبل از شروع یک کمپین لازم است که با مفاهیم پایه ای تبلیغات در اینستاگرام آشنا شوید. بسته به اهداف کسب کار و نوع آن، برخی تبلیغات ممکن است برای شما مفید تر و بهتر واقع شوند :

تبلیغات تصویری: همان طور که از تیتر این نوع تبلیغات مشخص است، این تبلیغات شامل عنصر عکس و تصویر است. از آنجا که اینستاگرام یک رسانه ی بصری است به لطف پلتفرمی که داراست به راحتی میتوان تصاویربا فرمت های جذابی را نمایش داد.

 

منبع :تبلیغات در اینستاگرام