کمک در فروش اینترنتی

بهینه سازی خرید و فروش اینترنتی

۴ مطلب در مهر ۱۳۹۸ ثبت شده است

ورساچه

برند ورساچه

برند ورساچی

 این شرکت در سال 2018 میلادی، اعلام کرد که استفاده از خز را در مجموعه های آینده خود متوقف خواهد نمود.  در تاریخ 25 سپتامبر 2018 میلادی، طراح امریکایی مایکل کورس (Michael Kors) به ازای مبلغ 2.12 میلیارد دلار (امریکا) کلیه سهام ممتاز شرکت جانی ورساچه را کسب نمود که در 31 دسامبر 2018 میلادی تمامی امور انتقال مالکیت این شرکت به پایان رسید، ولی او همچنان دناتلا ورساچه (Donatella Versace) را به عنوان رئیس طراحی خلاق این شرکت در سمت خود نگه داشته است

موافقین ۰ مخالفین ۰

بربری

برند بربری
بربری

گروه بربرى (Burberry Group PLC) یک خانه مد لوکس انگلیسى است که مقرر اصلى این تشکیلات در لندن-انگلستان واقع مى باشد. تمرکز اصلى خانه مد بربرى بر روی توزیع و تولید محصولات از جمله کت ترنچ (Trench Coat: معروف ترین محصول این برند)، لباس های ردی تو ویر یا پوشاک آماده (ready-to-wear)، اکسسورى، عطر، عینک آفتابی و لوازم آرایشی را شامل مى شود و در ضمن بربرى در ٥١ کشور جهان فروشگاه دارد.

در سال ٢٠١٥ میلادى، برند بربرى در رتبه بندى برترین (با ارزش ترین) برندهاى جهان در کنار برندهایى همچون لویى ویتون (Louis Vuitton) و پرادا (Prada) در جایگاه ٧٣ این فهرست قرار گرفت.

موافقین ۰ مخالفین ۰

سامسونگ

شرکت سامسونگ را بشناسید

سامسونگ

سامسونگ ( Samsung) یک شرکت کنگلومرا (خوشه‌ای) چند ملیتی کره جنوبی می باشد که مقر اصلی این شرکت به نام شهر سامسونگ (Samsung Town) به صورت یک مرکز اداری و پارک فناوری اطلاعات  در شهر  سئول، کره جنوبی واقع می باشد.

این شرکت دارای  چندین شرکت تابع و همچنین زیر مجموعه هایی در صنایع  مختلف می باشد،  که اکثر آنها تحت نام برند سامسونگ با هم متحد شده اند و این شرکت به عنوان بزرگترین شرکت چایبول (شرکت کنگلومرای کره جنوبی)شناخته می شود.

موافقین ۰ مخالفین ۰

رولکس

شرکت رولکس چیست ؟

رولکس چیست

 شرکت رولکس و شرکت تابع آن مونترس تیودور  (Montres Tudor SA) در زمینه طراحی، تولید، توزیع (فروش) و سرویس (خدمات به ساعت های فروخته شده) تحت عنوان برند رولکس و تودور (Rolex and Tudor) فعالیت دارد. در سال ٢٠١٨ میلادى، مجله مشهور امریکایى فوربس (Forbes) در فهرست رتبه بندى با ارزش ترین نام هاى تجارى (برند) جهان، رتبه هفتاد و یکمین به برند رلکس تعلق گرفت و طبق گفته همین مجله رولکس برند پیشرو در زمینه ساعت های تجملى است و به عنوان با ارزش ترین برندى معرفى شده که به صورت تخصوصى تنها در زمینه صنعت ساعت سازی تمرکز دارد. براساس گزارش سال ٢٠١٧ میلادى ارزش برند رولکس حدود ٨.٠٥٣ میلیارد دلار تخمین زده شد. برند رولکس همچنان شهرتی خاصى به عنوان نماد ساعت هاى لوکس (Status symbol) دارد.

منبع : رولکس

موافقین ۰ مخالفین ۰