کمک در فروش اینترنتی

بهینه سازی خرید و فروش اینترنتی

۲ مطلب در تیر ۱۳۹۸ ثبت شده است

حراجی های آنلاین را بشناسید

حراج آنلاین یا سایت مزایده آنلاین (online auction) یک نوع از حراجى یا مزایده (auction) مى باشد که توسط اینترنت برگزار می شود، این نوع کسب و کار اینترنتى امروزه در سراسر جهان شناخته شده است. اگرچه شاید نشود گفت که در حال حاضر هزاران وبسایت حراجى در دنیا اینترنت مشغول به فعالیت هستند، ولى مى شود مشاهده کرد که صدها وبسایت مختلف در زمینه حراجى هاى آنلاین وجود دارند. حراجى (مزایده های) آنلاین در قالب های مختلفی قرار می گیرند که شامل فرم هاى انواع مختلفى مى باشند، ولى محبوب ترین آنها عبارتند از : حراجى های نوع صعودى انگلیسی یا استاندارد (English auction)، حراجى های نوع نزولى هلندی (Dutch auction)، حراجى هاى کورکورانه یا مخفی قیمت اول یا حراجى کالا اولین قیمت با پیشنهاد مهروموم شده (First-price sealed-bid auction)، حراجى هاى ویکری (Vickrey auction)، حراجى هاى بید یا حراجى  یک پنى (penny auction یا Bidding fee auction) و حتى در برخى مواقع نیز ترکیبى از حراجى های مختلف با یک دیگر را شامل مى شوند.

حراجی آنلاین

آنچه که به عنوان تعریف مُزایده یا حراج معمولاً ارائه می‌شود در واقع نوع خاصی از مزایده‌است که آن را با عنوان مزایده انگلیسی یا مزایده استاندارد می‌شناسند. اما اصولاً در هر مزایده سه عنصر مزایده‌گذار، کالا و پیشنهاددهندهگان وجود دارد. مزایده زمانی شکل می‌گیرد که تقاضا برای کالا یا کالاها بیشتر از مقدار موجود است و پیشنهاددهندگان برای بدست آوردن کالا با یکدیگر رقابت می‌کنند. در هر مزایده، مزایده‌گذار تلاش می‌کند تا کالای خود را به بیشترین قیمت ممکن به فروش بگذارد و در مقابل، پیشنهاددهندگان در پی تصاحب کالا با کمترین قیمت می‌باشند. انواع مختلف مزایده، هر کدام در پی یافتن روشی هستند که از یک طرف این حس را در پیشنهاددهندگان به وجود آورد که کالا را به قیمت قابل قبولی خریده‌اند و از سوی دیگر افراد را ترغیب کند تا نزدیک‌ترین مبلغ به آنچه که حاضر به پرداخت آن برای کالای مورد نظر هستند را پیشنهاد دهند.


منابع :

وب سایت حراجی آنلاین چیست

مزایده در ویکی پدیا

موافقین ۰ مخالفین ۰

معرفی شمعدون آگهی تسلیت و تبریک

استاراپ شمعدون یک پلتفرم تحت وب است که به شما این امکان را می دهید بتوانید برای کسانی که دوسشون دارید به راحتی یک آگهی تبریک یا تسلیت را در این استاراپ قرار دهید تا در سراسر جهان از ابراز علاقه شما به یک فرد مطلع شوند و بتوانید در لحظات خوب و بد در کنار کسانی که برای شما مهم هستند باشید و آنها را از این بابت تنها نگذارید حال می تواند این لحظه خوبی باشه که با یک آگهی تبریک همراه است و یا اینکه آگهی تسلیت شما که بازهم نشانه علاقه که دارید را ابراز می کند .

شمعدون

شمعدون (آگهی تبریک و تسلیت) برای نزدیکتر کردن دلها ساخته شده 

بودن فزیکی یا مجازی در کنار دوستان می تواند تسکین یا شادی بخش مهمترین لخظات این افراد باشد پس کار بسیار سختی نیست که برای کسانی که دوست دارید بتوانید دل این افراد را شاد نمایید .

شمعدون




موافقین ۰ مخالفین ۰