فروشگاه اینترنتی تک دیل




تک دیل (Tak dealیا Takdeal) اولین بازار اینترنتى (marketplace) بومى سازى شده ایرانى در جهت  خرید و فروش بى واسطه مى باشد که  در سال ٢٠١٧ میلادى  راه اندازى شد. همچنین در عرصه فروشگاه شخصی اولین پلتفرم می باشد .
تک دیل یک بازار آنلاین است، که کاربران می توانند در آن به خرید و فروش به صورت مزایده (حراجى) و مزایده پلاس (فروش فورى) در سرار نقاط ایران بپردازند و براى  کاربران این فرصت را فراهم کرده که در عین حال که فروشنده هستند خریدار نیز باشند.
تک دیل یک بازار آنلاین خاص در نوع خود مى باشد، که افراد می توانند در آن اجناس خود چه نو یا دست دوم ، که دربر گیرندى طیف وسیعى از اجناس کوچک تا بزرگ ( که شامل خودرو و املاک نیز مى باشد) مى شود ، را خرید و فروش نمایند. 
این سایت خود به طور مستقیم در جریان این معاملات چیزی را عرضه و یا خریداری نمی کند، بلکه برای بسیاری از فروشندگان این فضا را فراهم می کند، که طی مدت زمانی مشخص کالای خود را به مزایده بگذارند. 
 
تفاوت بازار آنلاین تک دیل با فروشگاه اینترنتى (آنلاین) دیگر چیست: 

فروشگاه اینترنتى عمدتاً اجناس و محصولاتى خود را که در سایت براى فروش عرضه مى نماید و در فروشگاه اینترنتى خریداران خود نمى توانند جنسى را براى فروش بگذارند و فقط معمولاً خود فروشگاه آنلاین به صورت عمده فروشى اجناس را خریدارى مى نمایند تا به صورت خورده فروشى از طریق سایت خود به فروش برسانند، اما بازار هاى آنلاین از جمله تک دیل  خود محصول و اجناسى را براى فروش ارائه نمى دهند، بلکه مکانى را در جهت خرید و فروش بى واسطه فراهم مى نمایند، به این روش که فروشندگان اجناس خود را براى خرید در سایت مى گذارند که مى توانید به روش هاى مختلف از جمله مزایده (حراجى) یا فروش عادى باشد و خریداران اجناس را از خود فروشنده خریدارى مى نمایند، بعداز تایید طرفین  معامله انجام مى گیرد که طبق آن مبلغ فروش به فروشنده پرداخت و کالاى توسط فروشنده به خریدار تحویل داده می شود. 
بازار آنلاین تک دیل نوعى روش برای ساده سازی روند خرید و فروش اجناس ، محصولات و املاک مى باشد و تک دیل با روشى بسیار ساده یک بازار آنلاین ایرانى را در اختیار فروشندگان وخریداران قرار داده است.

روش مزایده در تک دیل چگونه است :
اگر قصد دارید اجناس و املاک خود را به بهترین قیمت و پیشنهاد به فروش برسانید، قطعاً مزایده بهترین روش مى باشد که در جهان بسیار محبوبیت دارد و همچنین روشى بسیار جالب جهت جذب مشترى و بازاریابى مى باشد، که ایجاد انگیزه براى رقابت جهت خرید مى نمایید. در ضمن مزایده بهترین روش جهت خرید و فروش بى واسطه (مستقیم) در جهان شناخته شده است. 
تک دیل به فروشندگان این امکان را می دهد، که به مخاطبین بیشتر و مشتریان جدید دسترسی پیدا نمایند. در تک دیل خودِ فروشندگان شرایط مزایده را از جمله روش ارسال، طریق پرداخت وجه و ضمانت را مشخص می نمایند.
خریداران می تواند در تک دیل به مبلغ مناسب ترى از طریق خرید مستقیم (بى واسطه) اجناس مورد نیاز خود را خریدار نمایید و همچنین شرکت در مزایده هاى تک دیل خود هیجان انگیز مى باشد. 
ثبت نام ، شرکت در مزایده هاى تک دیل و ارائه پیشنهاد جهت خرید به صورت رایگان مى باشد و فقط در پایان مزایده در صورت برنده شدن باید مبلغ مزایده را جهت خرید پرداخت نمایید.
روش برگذارى مزایده ها در تک دیل به این صورت می باشد، که مزایده ها در مدت زمان معینى که به بوسیله فروشنده مشخص شده است برگزار مى شوند و فروشنده با قیمت پایین (حداقل مبلغ) شروع به برگذارى میکند. خریدارن باید براى شرکت در مزایده مبلغ بالاترى از مبلغ کنونى پیشنهاد دهند، مزایده ها با قیمت صعودی شروع می شوند و داوطلبان با یکدیگر براى خرید رقابت مى کنند و هر پیشنهاد بعدی باید بالاتر از قبل باشد، که در پایان مدت زمان مزایده اجناس یا املاک به بالاترین پیشنهاد فروخته میشود.

مزایده پلاس در سایت تک دیل چیست :
مزایده پلاس در بازار آنلاین تک دیل روش دیگرى از مزایده مى باشد، که در این نوع مزایده به همراه مزایده عادی امکان فروش فوری فراهم گردیده. که در این روش مزایده فروشنده می تواند قیمت فروش مدنظر خود را اعلام نماید و خریدار خارج از مزایده و زودتر از زمان پایان مزایده با کلیک بر دکمه فورى به صورت مستقیم خرید خود را انجام دهد. با ایجاد مزایده پلاس سعی بر تسریع بخشیدن در خرید و فروش شما را داریم.
 
گارانتى تک دیل چیست :
جهت اطمینان طرفین در مامعله راه هاى مختلفى وجود دارد، بازار اینترنتى تک دیل در این جهت گارانتى تک دیل را براى خرید و فروش به صورت گزینه آنلاین قرار داده است.

فروشندگان با آنلاین نمودن گزینه دریافت وجه از گارانتى تک دیل برخوردار مى شوید، تک دیل گارانتى به این صورت مى باشد که بعد از زمان مزایده یا خرید فورى (مزایده پلاس) در صورت تایید طرفین براى انجام معامله ، برنده (خریدار ) جهت خرید مبلغ خرید کالا را آنلاین پرداخت مى نماید، که به صورت تا تحویل امانت نزد تک دیل مى ماند، که بعد از تأیید خریدار مبلغ بلافاصله به حساب فروشنده واریز مى شود و اگر مشکلى پیش بیاید چت سه نفر تک دیل بین خریدار ، مشترى و تک دیل براى بررسى و حل سریع مشکل در سایت تک ایجاد شده و طرفین مى توانند مدارک خود را ارائه دهند.

چگونه فروشگاه خود را در تک دیل راه اندازى کنید:
در سایت تک دیل کاربران مى توانند پروفایل شخصى خود را داشته باشند و با عمومى کردن پروفایل شخصى خود فروشگاه آنلاین خود را در تک دیل راه اندازى نمایند. پروفایل شخصى در  تک دیل بازاریابى بهترى را براى فروشندگان و خرید آسان تر  براى خریدار و همچنین ارتباط بین کاربران تک دیل را فراهم مى نماید.
_پروفایل شخصى در تک دیل مانند فروشگاه شخصى براى هر فرد عمل مى کند. 
_با عمومى کردن پروفایل شخصى خود مى تواند، محصولات و اجناس مختلف خود را جهت فروش ارائه دهد.
_ خریداران با رجوع به پرفایل شما مى توانند تمامى اجناس و محصولاتى که در تک دیل براى فروش عرضه مى کنید را جهت خرید مشاهده نمایند.
_خریداران با دنبال کردن فروشندگان محبوب شان مى توانند از  مزایده هاى جارى آنها همیشه جهت خرید آگاه شوند.
_شرکت در مزایده ها (بید) و  برگزارى مزایده در سایت تک به صورت رایگان مى باشد.

مزایای و ویژگی های کلیدی تک دیل چیست:

 _تک دیل اولین سامانه خرید و فروش بومى سازى شده ایرانى مى باشد. 
- سایت تک دیل، ارائه دهندى یکى از محبوب ترین روش های خرید و فروش اجناس در اینترنت مى باشد.
- استفاده از تک دیل  روش خوبى براى کسب درآمد، از تمیز کردن گنجه هاى خود و خلاص شدن از اجناسى مى باشد، که شما  دیگر به آنها نیازى ندارید.
- کارکردن با این سایت براى کاربران بسیار ساده مى باشد و همچنین داراى سرعت  بالاى است. 
- برای خرید یا فروش در این سایت ، باید ثبت نام کنید، اما این فرایند به صورت رایگان است.
- سایت تَک دیل براى شما این فرصت را ایجاد مى کند ، که اجناس خود را به دو روش "مزایده" یا "مزایده پلاس" فروش بگزارید .
- همچنین اجناس مورد نیاز خود را با شرکت در مزایده هاى این سایت خریدارى کنید.
- شما مى توانید به بهترین قیمت و بدون واسطه اجناس خود را به فروش برسانید.
- براى شروع مزاید  و بازاریابى بهتر است قیمت پایه را  کمتر در نظر بگیرند، که سبب جذب خریداران بیشترى براى رقابت در مزایده کالا ایجاد مى نماید.
- فروشندگان مى توانند تصاویر و مشخصات کالا را با کیفیت بالا  جهت بازاریابى و فروش ارائه نمایند. 
- همچنین در صورتى که مزایده گزار به قیمت مورد نظر خود نرسیده باشد مى تواند مزایده را تمدید نمایید. 
- مزاید پلاس نوعى مزاید به صورت مزاید به همراه فروش فورى است ، که جهت  سرعت بخشیدن به فرآیند خرید و فروش مى باشد. 
- خریدارن به به صورت آنلاین مى توانند در مزایده هاى تک دیل شرکت نمایند و با اتمام زمان مزایده اجناس مورد نظر خود را خریدارى نمایند.
- هم اکنون خدمات  سایت تک دیل به صورت رایگان ارائه مى شود و این سایت وجه را از خریداران و فروشندگان دریافت نمى نمایید